zaterdag 28 januari 2017

Inlegkruisjes en komkommerleed

Hallo lieve lezers,

Vandaag was ik vroeg wakker. Nieuwsgierig dat ik ben open ik eerst Twitter. Ondertussen trek ik een sprintje naar de troon en lees bij wat er de afgelopen nacht getwitterd is. Ik ben als het ware een social media junkie. Mea maxima culpa. Anderzijds zou het mooi zijn als ik hier mijn werk van kon maken. Doen wat je leuk vindt, dat wordt altijd geroepen.

Afijn, klaarwakker uit bed gehuppeld en me in de klamottn gehezen. Vandaag is het matchday. PSV komt naar Almelo. Ik ben gematigd positief. Een puntje pakken zou mooi zijn. Ik ben benieuwd hoeveel verdwaalde lampjes er vanavond in mijn vak zullen zitten. Niet dat het mij wat uitmaakt verder, immers koester ik geen wrok jegens PSV.

Afijn, eerst maar even naar de bank om mijn saldo te checken. Ja ik weet het, daar is en app voor maar ik spaar koopzegels dus dan mag het. Daarna naar de Aldi. Ik had mijn winkelcyclus voor deze ochtend ternauwernood slim gepland. Ik ga in de ochtend dan is het nog niet zo druk. Aldi is altijd leuk, ze verkopen er een hoop nevenproducten zoals Beha's, strijkplanken, kussens, planten, fietsen, messensets enz. Net wat er in de aanbieding is. Ik had zin in sushi en die van de Aldi vond ik altijd erg lekker. Gewapend met de sushi en twee blikjes Golden Power spoedde ik me naar de lopende band. Mikte de goederen erop en hoefde bijna niet te wachten. Joepie! Ik heb er zo een hekel aan dat je grondwater staat op te wellen omdat het zo druk is.

Na de Aldi koers gezet naar de Jumbo(ooooo) ook daar hing men niet met de benen buiten boord dus hup snel alles bij elkaar vergaard. Ten midden van al het onnoemelijk trieste nieuws dat onze aardbol overspoelt was er ook goed nieuws. De Always inlegkruisjes waren in de aanbieding. Kennelijk gingen ze uit het assortiment of waren ze bijna over de datum. Alles voor een kuis kruis nietwaar? Na deze gelukzalige constatering begaf ik me richting de kassa.

Zodoende was ik snel klaar met boodschappen doen en kon ik weer richting huis. O nee wacht, nog even naar de fanshop van Heracles. Er was iets dat ik graag wilde hebben. Dat is gelukt. Thuis heb ik me in een net iets te strak shirtje gehesen. Fuck, toch echt vaker naar de sportschool en wat minder in mijn stortkoker pleuren. Ik vrees dat ik er vanavond met de hydraulische schaar uitgeknipt moet worden maar dat terzijde.

O en toen de sushi. Gatverdamme! Teveel komkommer en als er iets is dat ik super ranzig vind dan is dat wel komkommer. Komkommer is als het ware culinaire terreur! Het is alles overheersend en jaagt katten angst aan. Hoe kan het dan in vredesnaam zo zijn dat er mensen zijn die ze koesteren?

Nou ga ik nog even een siësta houden. Was namelijk een zeer kort nachtje. Vanavond naar het stadion. Ben benieuwd wat het wordt. Hopelijk is het niet zo koud als de vorige keer. Mja toen was het spel ook belabberd dus toen was ik er wel even klaar mee.

Wordt vervolgd lieve lezers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...