woensdag 2 oktober 2013

Het is goed zo

Every step that I take is another mistake to you! 
I don't want to be the one the battles always choose
'Cause inside I realize that I'm the one confused
Het moment zat er al een beetje aan te komen, het moment dat ik je definitief los moet laten. Na een aantal goede jaren is nu het moment daar om je los te laten. Eigenlijk is dat moment er nooit echt. Niet echt voor mijn gevoel want ik weet best dat het beter is zo. "Het was goed zo" de laatste pagina is geschreven het einde wordt ingezet. We moeten nu ieder onze eigen weg gaan. Ik zonder de veiligheid van jou om mij heen. Het voelt vreemd haast onwerkelijk en toch weet ik dat het een feit is. Je liet het zelf al los, beetje bij beetje al leek je soms nog te hunkeren naar het geklier over het weer. Aantrekken/afstoten het werd min of meer een spel dat wij beiden als geen ander beheersten. Je lokte me, hield me in je zachte greep en liet me achter. Achter voor goed het is nu aan mij.

Je zal het misschien niet eens begrijpen, dat doe ik zelf al niet. Misschien had je zelf al wel door dat het spel gespeeld is. Het was een mooi verhaal met bijzondere hoofdrolspelers bovendien maar nu is het voorbij, voorgoed. Kies jouw eigen weg mijn vriend het ga je goed! Ik zet een de laatste punt achter de laatste zin. Niet tegen beter weten in, wellicht iets tegen mijn zin maar nogmaals... het is goed zo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...