dinsdag 27 maart 2018

Sporten met Eef deel 17

Alle troepen verzamelen! Mijn energielevel was equivalent aan het libido van de pandabeer. 0 dus. O mensen en in mijn hoofd bonkte het als een malle.. Dus hup, pijnstillers en hopen dat er niet gerend of gesprongen hoeft te worden.

De rest van de stormtroepen waren er ook. Vanmorgen was ik al bij de opperbevelhebber op consult geweest. Dus eigenlijk zou ik in optima forma moeten zijn. Helaas. Het is wat als je ouder wordt.

Afijn, daar gingen we. Elastiek mee. Deze had ik om mijn knar gespannen. Oleeeeee paella. U zal denken, hoe komt ze daar nou bij? Nou onder de bendeleden bevinden zich een aantal garnalenliefhebbers. Jawel!

Dus. Wij in de ganzenpas op pad. Niet wetende wat ons te wachten stond. Terwijl de mensen met het langste landingsgestel vooraan liepen, liepen de mensen met de korte peuties achteraan. Het regende. Eigenlijk sinds al die trainingen de eerste keer dat het regende. Niet dat het met bakken uit de lucht viel. Anders was het een waterpolotraining geworden.

Popeye had gezegd dat we naar de Gravenallee gingen. Dus ik dacht dat we naar het stukje gingen waar we al vaker hadden getraind. Gingen we toch een hele voettocht maken, helemaal de wereld uit! Ik dacht al aan het zenden van ansichtkaarten naar het thuisfront met de tekst: Niks te eten hier, de natuur is wonderschoon, ik kom 10 kilo lichter terug. (op zich een mooi streven)

Lunches waren weer onderdeel van de training. Een van onze bendeleden had, zoals wij dat zeggen, de sokken er goed in. Joehoe! Beppe en beppe kunnen je niet bijhouden. Van mijn nieuwe opdrachtgever had ik de opdracht gekregen om af en toe eens wat beeldmateriaal in te leveren. Dus even een paar kiekjes geschoten.

Op naar het tolhuisje. Nog oefeningen gedaan met behulp van een bankje en oefeningen gedaan op een boomstam. Wiebelige toestand maar het hele spul is zonder kleerscheuren er van af gekomen.

Daarna mochten we weer terug naar de praktijk. Ons hoofdkwartier. Druk babbelend over de sociale media. Datingsapp's en jargon dat de jeugd van tegenwoordig gebruikt. #skeretata

Hup de ringweg over gehobbeld en toen was even later de hele meute weer terug bij het hoofdkwartier.

Donders leuke training mensen.

Meer weten? https://www.fysio-gravenesch.nl/ klik klik klik!

Je kan er ook meedoen met de reguliere bootcamp. Als het wat zwaarder wilt maken.

Alle bendeleden zijn welkom en je mag meedoen op je eigen niveau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...