vrijdag 15 september 2017

Cityhoppen in Nederland

Hoi Karin,

Zo, ik zit en heb nu de tijd om de week met je door te nemen. Afgelopen zondag was een toestand joh! Ik had een kaartje van de Kruidvat en besloot de Randstad eens te bezoeken. Ik was ergens uitgenodigd en omdat het altijd leuk is om mensen beter te leren kennen zette ik koers richting de Randstad.

Werkzaamheden. Het zal ook eens niet zo zijn. Niet getreurd, voor zo een leuk bezoekje wil ik wel een halfuurtje omreizen. Het ging goed. Mooi weer, rust, goeie muziek maar toen! We stonden knol te schieten op Apeldoorn. Wisselstoring. Het is toch niet te filmen?

Ik heb er vervolgens 4 uur over gedaan. Je moest eens weten hoe dikwijls mensen naar het toilet gaan tijdens een treinreis. Als ik daar met een schoteltje bij was gaan staan, ik was schathemeltjerijk geworden. Echt!

Het bezoek was echt mieters maar daar heb ik je al uitgebreid over verteld. Maandag heel de dag geslapen. Dinsdag weer naar mijn fysio geweest. Kon ik hem tenminste vertellen dat comfort te afspraak had gehandeld. (hij keek er vorige keer een beetje gevaarlijk bij haha) Zijn logo is trouwens blauw-groen. Helemaal top, zijn immers mijn lievelingskleuren. Afijn, hij was content dat ik naar de sportschool was geweest. Ik ook, want dat sporten geeft ook meer rust in mijn hoofd.

Deze week verder niet veel uitgevoerd. Het slapen gaat nog altijd moeizaam. Er speelt heel veel in mijn hoofd en dat maakt het lastig. Verder moet mijn auto naar de keuring. Voor het eerst. Die regel is klaarblijkelijk verandert.

Vandaag is mijn begeleidster geweest en hebben we opgeruimd, de vaat gedaan en de was opgevouwen. Zelf deed ik het meeste, zij stuurt aan. Ondertussen bespreken we het ach en wee der wereldproblematiek. Zoals dat je, wanneer je emballageflessen in de machine stopt, dit met geduld moet anders stagneert het zooitje.

Naja, voor jou wacht er ook een spannende week. Ik zal aan je denken. Aan kaarsjes branden doet ik niet want dat resulteert bij mij altijd in rampspoed. Net als het reizen met de trein of boodschappen doen bij de Aldi. Godsklere wat zijn ze daar traag. Ik dacht dat ik er met kerstmis nog zou staan. De evacuatie was aanstaande.

Overigens, zijn mensen als ze boodschappen gaan doen opeens volslagen krankzinnig geworden? Het is niet te geloven wat voor een wantoestanden er dan ontstaan op parkeerplaatsen. Om te bewijzen dat de natie niet als geheel verloren kon worden beschouwd heb ik een automobilist maar voor gelaten. Anders stond die arme man er nu nog. Ja, ik heb geen geduld in het verkeer maar voor het rijdend antiek moet je soms een uitzondering maken. Ja toch, niet dan.

Nou, ik gaat maar eens bruine genotsknots opentrekken. Effe een goudgele kletser naar binnen laten plonzen.

Groetjes en liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...