dinsdag 5 september 2017

Comfortzones


Zo, weer eens in de spits gereden. Ik moest naar Nijverdal voor een vergadering. Een spier in mijn schouderblad is heel de tijd aan het trillen. Echt een apart gevoel.

Ik heb vanmorgen toch naar iets raars gekeken! Purno de Purno. Dat is echt zo krankzinnig. Hoe stoned moet je zijn om zoiets te bedenken. Voor het geval je niet weet waar ik het over heb, check even Youtube.

Vanmorgen wakker geworden na een hele korte nacht. Het is de laatste tijd zo druk in mijn hoofd, echt verschrikkelijk. Hierdoor zijn mijn nachten heel kort. Vandaag stond er een bezoekje aan de fysio op het programma. Ik zag daar een beetje tegenop door iets wat er eerder was gebeurd. Gelukkig zei mijn fysio er niets over.

Hij zei wel dat hij wil dat ik weer ga trainen. Ik heb eigenlijk gewoon die schop onder mijn Gluteus Maximus nodig. Het is wel moeilijk om weer te gaan. Stukje lichaamsbeleving. Uit die comfortzone stappen en vooral gaan op een moment dat het er niet zo druk is.

Vanmorgen werd ik nog getrakteerd op een buitengewoon seksistisch berichtje. Ik weet nog niet goed wat ik er mee moet. Vooral omdat de ander vindt dat zoiets moet kunnen. Ik vind van niet. Hij leest mijn blogs gelukkig niet. Zowel "Ie bint 'n oale viesterd!" Een geintje is leuk maar het moet wel respectvol blijven. Als dat respect ver te zoeken is, dan ben ik er wel klaar mee.

Afijn, weer naar de sportschool dus. Eens zien waar mijn hippe sportbroek naar toe is. Hijs ik me in de sportkleren en gaan met die banaan. Ooit eens shocking klem gezeten in de legpress. Oei, iets te veel gewicht eraan gehangen. Dat was een penibele situatie. Je moet overigens ook niet achterom kijken als je op de loopband staat want dan ga je op je plaat. In mijn geval viel ik, als een stervende plofkip pardoes naast het apparaat en dat doet zeer. Vooral aan je ego.

We gaan er dus maar het beste van maken. Deze week is een week vol spannende dingen. Pffff en mijn hoofd loopt al zo over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...