maandag 13 juli 2015

Daten

Daten, het blijft een vak apart. Ik twijfel of ik verder wil als vrijgevochten vrouw die, wanneer de ketting van de fiets is, panisch de fietsenmaker belt of dat ik me toch wil storten op de al dan niet bronstige mannen. Het is een lastige keuze. Dates zijn sowieso een kwestie van geluk en de juiste klik daar je vaak van een koude kermis thuiskomt. Niet dat ik een lot uit de loterij ben maar zo moeilijk ben ik nou ook weer niet. Afijn het is dus een keuze om op Tinder te blijven en tussen 6 en 7 rond te scharrelen bij de klant- en klaarmaaltijden van de plaatselijke hamstergigant. Ik heb eens gelezen dat er in het westen supermarkten zijn met mandjes die qua kleur aangeven of je bezet bent, een seksdate wilt of gewoon vrijgezel bent. Je zal per abuis het verkeerde mandje pakken en tussen de borrelnootjes en de chips ten prooi vallen aan iemand die wel bewust voor de kleurcode van zijn of haar mandje heeft gekozen. Dan ben je mooi het haasje.

Overigens ben ik in supermarkten een ware kluns. Onlangs wilde ik een zakje van de rol trekken, koos de hele rol het hazenpad en kon ik op een drafje de winkel door achter de rol aan. Zo presteerde ik het onlangs om te denken dat de tasjes van de Action wel wat kunnen hebben. Niet nadenkende dat een winkel met een winstomzet van 300 euro per dag onmogelijk degelijk tasjes gratis kan aanbieden. Zo deed ik dus mijn boodschappen in bovengenoemd tasje dat na enkele seconden de geest gaf. In een soort reflex wist ik ter ternauwernood het gehakt en de fles ERdinger op te vangen terwijl ik de oerkreet "Whoeij" uitstootte.

Het is natuurlijk ook niet paringsgericht als je een maxi verpakking maandverband op de band legt met daarbij een doos tampons en Klokbier. Het zou me meer sieren als ik Liefmans erop legde, ijsjes of een fles goede wijn. Biologisch gehakt en een moot zalm. Een fles babyolie is helemaal not done want dan denken de rovende mannetjes dat je eierstokken reeds hebben geklepperd en dat er een soort van Suezkanaal is ontstaan en dat vinden ze vaak niet echt aantrekkelijk, hoewel jij die olie gebruikt tegen de erbarmelijke droogte van het landingsgestel.

Zo blijft het leven een kwestie van keuzes maken. Huppel je rond met de uitstraling "ja ik wil bevrucht worden" of wacht je het gelauwerd af in de hoop een iet wat minder bronstige man te vinden die ook nog in is voor een goed gesprek, desnoods met jou naar Alles is Liefde wil kijken en in het uiterste geval zich laat meeslepen naar de Primark? Of zoek je meer het type die met jouw een wedstrijd bierploppen doet. Wie kan er met de befaamde Grolsch beugel de meest luide plop veroorzaken. Met jouw kan lachen om The Simpsons maar het ook fijn vindt om een wandeling te maken of te gaan wandklimmen?

Zoals ik al zei, vind je metgezel maar eens in de wonderlijke wereld der liefde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...