donderdag 10 augustus 2017

Ring van Antwerpen

Hoi Karin,

Hier ben ik dan met mijn weekanalyse. Hoe was jouw week? Ik zag dat Guus je bijna tegen de vlakte heeft gelopen in zijn enthousiasme naar een plastic flesje?

Met mij gaat het stilletjes weer wat beter. Maandag werd ik wakker met gevoel dat ik de ring van Antwerpen was. Aan gort en volledig overreden. Alles deed pijn, ik was dood moe en mijn kop zat vol snot.  Vreselijk. Ik had mijn testament al geschreven want als je een echte mannengriep hebt dan is je lot bepaald.

Zo moe mop, ik ben wel wakker geweest omdat mijn begeleider kwam. Ik heb haar een warm welkom geheten in mijn huis vol bacillen. Ik voelde me een wrak! Toch nog nuttig werk verricht. Mijn bureau opgeruimd en zij heeft mijn huis gestofzuigd. Weinig tot geen energie dus ben ik om 20:00 uur naar de stee gegaan en ben daar de dag erop om 10:30 weer uit gegaan.

Overigens had ik een dringende behoefte aan karton. Dus is deze veelvraat naar de Mac gereden voor een grote friet zonder saus. Lekker man. Niet goed voor me maar ach. Ik had mijzelf al gelukkig geprezen dat ik 40!!!! rollen wcpapier had ingeslagen. Dus ik kon snotteren voor life!

Ik heb mezelf nog in de nesten gewerkt door de discussie aan te gaan met mensen die een vegan lifestijl erop nahouden. Niets mis mee, maar douw het mij niet door de strot. Je weet hoe subtiel en integer ik kan zijn. Ahum.

Woensdag heeft deze snotterbel gewerkt. Gezien we met een ruime ploeg waren gaf ik de geest na mijn eerste gesprek. Het was wel goed zo en ik had tevens een halve dienst gedraaid. Wetende dat ik deze maand nog wel gevraagd zou worden om bij te springen.

Woensdag stond ook in het teken van mijn herstel. Moet je voorstellen, om 09:00 moest ik me melden. Je kent me, ik ben een nachtdier en mijn dag begint pas om 11:00. Het was voor het goede doel maar Jezus wat was ik moe en snotterig. Ik zat erg in mijn hoofd. Wellicht niet handig maar Eef om 09:00 ergens laten opdraven is ook niet handig. Zeker niet als ik ziek ben.

Ik moet trouwens enorm lachen om de humor van jouw halve trouwboek. Misschien word jij er soms een beetje simpel van, ik vind het briljant. Met name de berichtjes over jullie woeste wezens in huis. Vooral de diva is zeer gevaarlijk. Haha.

Ik zou willen dat ik je een spectaculaire week kon brengen maar gezien ik geveld was door een heuse mannengriep valt er bar weinig over te vermelden. Wel vet hip dat we Europees Kampioen zijn geworden met de dames. Wij doen wat we moeten doen, kunnen die kerels nog iets van leren. Ja toch, niet dan.

Nou stoere chick, je fan uit Almelo denkt aan je. We gaan zodra het kan samen een bakkie pleur kantelen en klagen zoals vrouwen dan kunnen. Zeg je even tegen je halve trouwboek dat hij niet zo moet mokken wanneer ik Guus schattiger vind dan hem? Zie foto en reactie.

Het is nu half 1. Ik snotter nog altijd en O toch nog sensatie!!!! Ik was deze week kadaverstaven aan het bakken toen opeens de pleuris uitbrak. Mijn rookmelder ging af. Hemel wat een lawaai. Ding ligt op mijn keukenkastje. Wonderlijke plek maar mijn plafond is zo fucking hard dat je daar geen boutje in geschroefd krijgt. Conclusie: De rookmelder van de Action werkt!

Nu echt doei dag en tot zien,

Kusje voor de brigadier

Groetjes Schaapie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...