maandag 6 maart 2017

Gratis boodschappen van de Deka

Hallo lieve lezers,

Vandaag barstende koppijn die voortkomt uit mijn nekklachten. In de vroege ochtendstond werd ik gebeld door de garage. Ze waren woest benieuwd waarom ik met een mankement nog 2 weken verder wilde rijden. Ik legde uit dat bij het zelfstandig inplannen op de website alles tot die tijd vol was. Dat bleek een foutje. Morgen kan de auto naar de garage.

Afijn daarna naar de apotheek gegaan. Kreeg ik een standje omdat ik mijn baxter te laat ophaalde. Was wel terecht overigens maar volgens mij was deze dame vanmorgen met het verkeerde been uit de stee gestapt.

Daarna naar de Deka. Kreeg ik een karretje in mijn maag gedrukt. Tja mevrouw, wel opletten hoor en niet zich het menu voor vanavond visualiseren. Al snap ik dat wanneer je mij ziet lopen je meteen aan een rollade denkt.

Mijn spulletjes vergaard en aan de dame achter de kassa uitgelegd hoeveel Klokpottn ik had. Ze telde ze na en vervolgens hoefde ik maar bizar weinig af te rekenen. Kom ik bij de auto en lees het bonnetje, heeft ze er maar 1 afgerekend. Ik wilde eerst nog terug gaan maar als ik het je heb verteld en je telt zelf na dan is dit eigen schuld dikke bult.

Nu zit ik hier met enorme nekpijn! Morgen de fysio bellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...