dinsdag 14 februari 2017

Kreeg ik geel en rood van Björn Kuipers?

Hallo lieve lezers, hier ben ik weer, op Valentijnsdag!

Het was zaterdag 12 februari. Vandaag zal onze supermarktgoeroe aantreden om de wedstrijd Heracles - Roda JC te fluiten. Voor Björn een thuiswedstrijd immers komt hij uit het pittoreske Oldenzaal.

Afijn, via via had ik weten te regelen dat wanneer ik op tijd voor de ingang van Heracles stond, hij zijn boek zou signeren! Ik werd dus ook wakker als een echte bakvis en dacht "yeeha" spoot Spicegirls deodorant onder mijn oksels en deed 4 lagen lipgloss op. (oké laten we het realistisch houden) Leuk vond ik het zeker wel. Kuipers is immers ook de man die het enige Nederlandse balcontact had tijdens het EK. vorig jaar.

Afijn, ik was natuurlijk voor dag en dauw wakker. ADHD olé!Zo heb ik eerst wat nuttige zaken verricht zoals in een diepe overpeinzing zitten wat ik nou het beste aan kon trekken. Zwart shirt met korte mouw of met lange mouw? Even dacht ik, om in het thema te blijven, om mijn boodschappen te vergaren bij Jumbo (oooo) Kuipers maar gezien de groteske populatie die deze winkel op zaterdag aantrekt besloot ik, na de ontmoeting met Kuipers de boodschappen te doen bij Cornelis.

Het was zover. Op naar het stadion. Boek mee, pen mee en mijzelf. Voor het stadion stonden al wat mensen grondwater op te wellen. Dure auto's kwamen het terrein op waaronder een Tesla. In wat voor een auto zou Björn rijden? Gezien de samenstelling van zijn gezin (zie boek) zou dat wel geen plat scheurmonster zijn.

Daar was ie dan! In een totaal andere bolide dan verwacht.* Hij is veel langer dan ik had verwacht. (Björn)Wel heel gaaf om hem nu eens in het wild te zien. Mijn boek werd gesigneerd en ik stond daar te hyperen for life! Een aardige meneer wilde een foto maken van Björn en mij samen. Snif snif, goede keuze qua after shave!

Net toen ik hem wilde bedanken voor zijn tijd kreeg ik zowaar geel en direct rood van deze arbiter. Yeah man! Ik geloof niet dat er ooit iemand zo blij is geweest met het behalen van geel en direct rood. Björn voorzag ze nog met een krabbeltje en ging toen naar binnen. Björn heel erg bedankt en Marlies ook.

Voor degene die geïnteresseerd zijn in het boek: ze worden verkocht bij de Jumbo Kuipers aan de Dekenscholtenstraat te Oldenzaal.Tevens kan je het boek bestellen op www.bol.com. Het boek heet Björn. De opbrengt is voor  het Emma Kinderziekenhuis Amsterdam

* in verband met privacy redenen laat ik het merk auto buiten beschouwing. Om toch een tipje van de sluier op te lichten, het is een auto die zich tussen het segment Fiat Pina en een Tesla bevindt. Succes!

1 opmerking:

  1. Het is ook elke keer weer hetzelfde liedje met die blogs van je......gewoon lachuhhhhh!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Op de thee bij de dominee #25

 Het is triestig weer. Miezerregen en niet uitgesproken warm. Met de leenauto naar Wierden! Tieske ophalen voor een wandeling en daarna babb...